DWD -
WE KNOW WEB. RELAX. ™
Succesul proiectelor de dezvoltare a prezentei online si de promovare eficienta se bazeaza pe definirea unei strategii pornind de la obiectivele de comunicare ale companiei, stabilirea publicului tinta si propunerea celor mai potrivite canale de comunicare online. Internetul este un mediu de marketing extrem de dinamic si maleabil, avand si avantajul indiscutabil al unei rate de masurare net superioare oricarui alt mediu de promovare.
Marketing online
In functie de industria in care activeaza compania dumneavoastra, de bugetul alocat si de strategia de marketing prezenta,
impreuna cu partenerii si colaboratorii nostri specializati in marketing online, vom analiza proiectul dumneavoastra,
stiind ca fiecare client este unic, si ca nevoile sale legate de prezenta pe Internet sunt de asemenea unice. Noi va vom
dezvolta o prezenta web de succes care va va satisface clientii si va impune respect concurentei.
Concurenta online
Pentru a optimiza un site pentru motoarele de cautare trebuie efectuate studii si analize privind concurenta prezenta pe
Internet, atat in cazul general, pentru cuvinte si grupuri de cuvinte comune (ex: tractor), cat si in cazul particular al
unor anumite cuvinte si grupuri de cuvinte pentru care se doreste clasarea intre primele rezultate (ex: piese de schimb tractor U650).
Optimizare website-uri
Conceptul fiecarei optimizari pentru motoarele de cautare trebuie sa tina seama de anumiti factori:
- optimizare functionalitati site;
- optimizare SEO - cuvinte cheie - H1, H2;
- optimizare SEO - meta tags / description;
- optimizare SEO - titlul paginii, URL-ul;
- optimizare texte si imagini site;
- optimizare link-uri interne si externe prezente in site;
Promovarea site-urilor web
Promovarea online este in prezent o completare necesara la cresterea brand-ului creat in mod conventional. Promovarea
produselor si a serviciilor oferite doar prin mijloace si moduri traditionale impune alocarea unor fonduri considerabil
mai mari decat promovarea brand-ului si a produselor si serviciilor prin campanii de publicitate web.
O prezenta activa pe Internet inseamna diversificarea resurselor de vizitatori ai site-ului, a baza promovarea online pe
un singur mod de generare a traficului pentru website nu este intotdeauna cea mai inteleapta decizie.
Campanii publicitare online (Google AdWords si AdSense, programe de afiliere)
Scopul campaniei de publicitate online prin Google Adwords trebuie sa fie atragerea de noi clienti pentru companie si nu
marirea traficului pe website, fiind foarte importante urmatoarele aspecte:
- targetarea geografica a campaniei;
- intervalele orare optime de afisare ale reclamelor;
- studiul celor mai relevante cuvinte cheie pentru produsele si serviciile promovate;
- crearea textului anuntului afisat pe Google, foarte important deoarece mesajul sau poate face diferentierea de competitie.
Reteaua de site-uri partenere Google cuprinde aproximativ 70% din site-urile de pe internet, publicitatea prin Google Adwords
avand in mod cert cateva avantaje fata de orice alt mod de promovare online:
- se platesc numai clickurile;
- costurile sunt controlabile (se poate stabili limita de buget lunara pentru anunturile de publicitate);
- se pot masura rezultatele si se pot integra cu sistemul de monitorizare Google Analytics.